Profeti fra Jesus til Maria Baxter

om Joels hær som kommer

Joels hær

For flere år siden leste jeg en av de mest intense, tankebrytende kristne bøkene jeg noensinne har lest. Denne boken fortjener en stor spesiell oppmerksomhet. Jeg vet at det kanskje ikke er for alle, men jeg føler at jeg burde videresende denne informasjonen til resten av dere hvis du ikke har lest eller hørt om denne boken. Denne boken har også en stor profeti om Joels hær som skal komme.

Bokens navn er en "Guddommelig åpenbaring av helvete" av Mary K. Baxter. På det tidspunktet jeg skriver inn denne artikkelen, har den blitt konsekvent oppført som en av de 10 bestselgende bøker på den karismatiske kristne boklisten de siste årene.


Jeg tror personlig at denne kvinnens vitnesbyrd er sant, og at det er kommet til oss fra Herren. Hun sa at Jesus tok henne ned i helvete over en 40-dagers periode for å vise henne hvordan det virkelig var der nede.


Årsaken til at han gjorde dette med henne, var at hun kunne skrive denne boken for å fortelle alle om helvets virkelighet, at et helvete eksisterer, og at det er et fryktelig sted av pinsel, akkurat som Bibelen beskriver!


Jesus fortalte henne at han ikke vil at noen skal gå ned der, men at folk har fri vilje, og at han ikke kan gjøre eller tvinge folk til å akseptere sin frie gave av evig frelse hvis de absolutt ikke vil akseptere den.


Denne boken er veldig grafisk! Hun skildrer i veldig god, grafisk detalj hvordan helvete ser ut og alt hun så forekomme der nede. Jeg vil ikke gå inn i alle detaljer om hva hun så i denne artikkelen. Det ville ta for lang tid. I utgangspunktet fortalte Jesus henne at helvete er i sentrum av vår jord, at det er i form av en menneskekropp, og at det er forskjellige "armer" og "ben" i helvete, sammen med ulike nivåer av plage.


Det hun så der nede og registrerte, er absolutt tankevekkende! Det vil rive hjertet ditt i en million biter! Hun kom bokstavelig talt i snakk med noen av menneskene som er der nede, og de forteller henne hvorfor de er der. Jesus forteller også hvorfor noen av disse menneskene er der nede og hva de gjorde i deres jordiske liv som fikk dem til å bli kastet i helvete for all evighet.


Denne boken er en oppvåkning for alle kristne! Helvete er ekte! Døden er ekte! Når vi dør, går vi enten inn i himmelen eller inn i helvete. Ingen liker å tenke på helvete, langt mindre lure på hva det egentlig kan være som der nede.


Men for de av dere som har mage til å våge å lese denne boken, vil dere komme til en stor åpenbaring - og den store åpenbaringen er at vi alle er involvert i et spill av "ekte liv og ekte død".


Hvordan vi lever dette livet og de valgene vi ender med å gjøre, vil avgjøre hvor vi alle vil tilbringe resten av våre evige liv.


Det faktum at det virkelig er et helvete, og at en viss mengde folk kommer til å ende opp med å gå ned der, vil gi deg et stort ønske om å prøve å redde så mange mennesker som du muligens kan fra å gå til dette fryktelige plagestedet, av elendighet og lidelse.


Når jeg leste denne boken, la jeg også merke til at mye av det som blir sagt stemmer med alt jeg har lært om endetidens hendelser.


Jeg tror årsaken til at Jesus kan ha gjort dette med henne, er at han begynner å kaste ut alle kortene. Han går nå til ekstreme metoder for å holde folk ute fra dette fryktelige stedet - bokstavelig talt i den grad å ta noen ned der, vise henne hva det egentlig er, og deretter få henne til å skrive en bok om det slik at folk blir fullstendig klar over virkeligheten av det, og alvoret av å leve et godt og gudfrykt liv her nede på denne jorden og akseptere Ham som deres Herre og Frelser.


Noen av menneskene der nede var kristne som hadde mistet sin frelse! Noen av disse menneskene snudde seg mot Gud av ulike grunner. Gud gjorde alt han kunne for å få dem tilbake, men disse menneskene nektet fortsatt å akseptere hans tilgivelse og barmhjertighet. Snakk om stahet og stor dumhet! Hvis denne kvinnens vitnesbyrd er virkelig sant - så viser vitnesbyrdet hennes at det er mulig for kristne å kunne miste sin frelse med Herren.


Jesus hadde også ganske mye å si om endetidshendelser i denne boken. Han snakker spesielt om Joels hær, og at han vil oppdra  en kraftig hær i disse siste dager for å gå med sin makt.


Jeg skal fortsette og gi deg de nøyaktige ordene som Jesus snakket med henne om angående denne kommende endetids hæren, siden det stemmer perfekt med det jeg føler jeg har plukket opp personlig de siste 14 årene.


Etter å ha gjort min egen studie om endetidshendelser, er min konklusjon at Jesus vil reise opp og slippe denne hæren en gang før antikristen stiger til full makt. Denne hæren vil være hans siste mulige forsøk til å få så mange mennesker reddet som han muligens kan før antikristen stiger til full makt, og vi går da inn i 7 års trengsel.


Etter at denne hæren har fullført sitt oppdrag, vil de troendes hovedrolle da bli i ekstase - som da vil rydde veien for antikristen, den falske profeten og deres 10-nasjoners konfederasjon for å komme inn på verdensscenen for å begynne den 7 årige store trengsel.


Før jeg oppgir den spesifikke profetien Jesus har gitt til denne kvinnen, vil jeg fortelle deg følgende:


  1. Alt Jesus sier til henne i denne boken, stemmer helt overens med Skriften. Jeg oppdaget ikke ett ord som kom fra Ham som gikk imot Hans Ord.


  1. Pastoren i hennes egen kirke skriver et forord i begynnelsen av boken som støtter den og sier at han tror hennes vitnesbyrd er fullstendig sant.


Alt som Jesus sier om endetidshendelser i denne boken, stemmer perfekt med måten Skriften beskriver hvordan alt kommer til å spilles ut.


Hvis denne kvinnens historie er sann og er fra Herren, så har du bokstavelig talt blitt tatt ned til helvetes grop for å få en ekte omvisning av hva som egentlig foregår der nede og hvilket ondskapsfullt og fryktelig sted det egentlig er. Hvis Den Hellige Ånd vitner med deg, bør du prøve å lese den, du vil aldri glemme noen av bildene du vil se, da hun veldig grafisk beskriver hva hun så der nede.


For de som ønsker å virkelig vite hva som kan være på den andre siden og ha et hjerte for de tapte og ikke-frelste - vil jeg sterkt anbefale at du gjør et forsøk på å lese denne boken.


Selv om bildene av hva helvete virkelig er, kan besvære deg en stund - vil det gjøre en positiv ting for deg. Det vil verifisere og bekrefte for deg realiteten av "gudspillet" som vi alle har blitt kalt inn i. Dette spillet er ekte! Dette spillet er et spørsmål om ekte liv og ekte død! Innsatsene er den evige skjebnen til hver persons sjel når de dør og krysser over og møter Gud for sin egen personlige vurdering av deres liv.


Når du leser hva helvete virkelig er og ser den ekstreme lidelsen og plagen, som disse menneskene må gjennomgå resten av deres evige liv - vil det skape et intensivt ønske om at du vil forsøke å gjøre alt du muligens kan for å redde folk fra denne forferdelige endelige skjebne.


Det vil vise deg at det å få folk frelst i dette livet, er absolutt den største tingen du kan gjøre - spesielt når du ser hvor de ville ha endt, hadde de ikke akseptert Jesus som deres personlige Herre og Frelser.


Det får alt annet i dette livet til å virke trivielt i forhold til hva den virkelige innsatsen er i dette livet. Mange mennesker er ikke så klar over livets evige innsats - om hvordan de lever dette livet og om de aksepterer eller ikke Jesus som deres personlige Frelser, vil bestemme deres evige skjebner.


Det er et spill av "maksimalt liv og maksimal død." Godta Jesus Kristus som din personlige Herre og Frelser gjennom sin død på korset, hold deg ut av alvorlig synd etter å ha mottatt din frelse, og du kommer da inn i himmelen.


Men hvis du velger å avvise det Jesus gjorde for deg på korset og nekter å akseptere hans frie gave av evig frelse, så vil du ende opp med et sted som heter helvete - det er et sted for rent ondskap som er utenfor din villeste fantasi! Ikke engang Hollywood kunne tryllet frem scenene som denne kvinnen så der nede.


For de av dere som ønsker maksimal intensitet og ønsker å videreføre din gudopplæring til det som virkelig er på den andre siden - ta en titt i denne boken. For de av dere som er åpne for å tillate Gud å bruke deg til å vitne til andre for å prøve å få dem frelst gjennom Den Hellige Ånd`s kraft som opererer gjennom deg, vil denne boken brenne en brann i deg som vil forandre hele ditt syn på hva vi alle er virkelig innblandet i med vår Herre.


Det vil virkelig vise deg betydningen av å ønske å jobbe for Gud for å prøve å få andre mennesker reddet. Hvis du bare får en person frelst som i hele livet ditt, vil denne boken vise deg hva du nettopp har frelst den personen fra, og hvilken utrolig ting det egentlig er å bli brukt av Gud for å redde en annen person fra dette utrolig fryktelige stedet.


Nå er det de spesifikke ordene som Jesus talte til denne kvinnen om endetidshæren som Han har til hensikt å reise opp. Etter min mening kan denne Joel-hæren muligens komme ut av denne generasjonen.


Ordene som kommer fra Jesus om denne sluttidens hær som Han vil reise opp, kommer fra Joels bok i Det gamle testamente. De

t er Joel 2: 1-11.


Profetien fra Jesus om den kommende Joel's Army.


Se, jeg forbereder en hellig hær. De vil gjøre mektige utfordringer for Meg og ødelegge dine høyder. De er en hær av hellige menn og kvinner, gutter og jenter. De er blitt salvet for å forkynne det sanne evangeliet, legge hendene på de syke og kalle synderen til omvendelse.


Dette er en hær av arbeidende menn, husmødre, single menn, enslige kvinner og skolebarn. De er vanlige folk, for ikke mange edle har svart på mitt kall. Tidligere har de blitt misforstått og mishandlet, misbrukt og avvist. Men jeg har velsignet dem med dristighet i hellighet og i ånd. De vil begynne å oppfylle min profeti og gjøre min vilje. Jeg vil gå inn i dem, snakke i dem og jobbe i dem.


Dette er de som har vendt meg til hele sitt hjerte, sjel, sinn og styrke. Denne hæren vil vekke mange til rettferdighet og renhet av ånd. Jeg vil snart begynne å bevege meg over dem, for å velge for Min hær de jeg ønsker. Jeg vil søke etter dem i storbyene og i byene. Mange vil bli overrasket over de jeg har valgt. Du vil se at de begynner å bevege seg over landet og utnytte mitt navns skyld. Hold utkikk og se Min makt i arbeid.


Denne hæren, som ble talt av profeten Joel, vil oppstå fra landet og gjøre gode gjerninger for Gud.


Rettferdighetens Sønn skal oppstå med helbredelse i hans vinger. Han skal tråkke ned de ugudelige, og de skal være aske under hans fotsåler.


De skal kalles Herrens hær. Jeg vil gi gaver til dem, og de skal utføre mektige gjerninger. De skal gjøre dåd til Herrens ære. Jeg vil utgyde min Ånd over alt kjød, og dine sønner og døtre skal profetere.


Denne hæren skal kjempe mot onde krefter og ødelegge mye av Satans arbeid. De skal vinne mange til Jesus Kristus før det onde dyr oppstår.


(Så videre inn i boken, gjentar Jesus en gang til alt ovenfor, etter å ha snakket om Antikristen)


Dyret vil kalle seg en fredsmann. Og han vil bringe fred til mange nasjoner ut av en veldig kaotisk tid. Han vil kunne levere verden med mange billige varer, og han vil forsikre seg om at alles lønn er tilstrekkelig. Han vil gjøre en allianse med mange nasjoner, og verdens store menn vil følge ham inn i en falsk følelse av sikkerhet.


Før disse tider vil jeg reise opp en hær av troende som vil stå for sannhet og rettferdighet. Den mektige hæren som Joel snakket om, vil høre min stemme fra oppgangen til solnedgangen.


I nattetidene vil de også høre min røst, og de vil svare meg. De vil arbeide for Meg, og de vil løpe som sterke krigsmenn. De skal gjøre store gjerninger for Meg, for jeg vil være med dem.


(Så litt lenger inn i boken, sier han en gang igjen at denne hæren kommer før antikristens oppgang og 7 års trengsel)


Men før den onde dagen vil jeg reise opp en mektig hær som vil tilbe meg i Ånd og i sannhet. Herrens hær vil gjøre store dåder og fantastiske ting for meg. Kom derfor sammen og tilbe Meg i Ånd og i sannhet. Ta inn rettferdighetens frukter og gi meg det som er rett og slett mitt, og jeg vil holde deg fra den onde time. Omvend deg nå og bli frelst fra de forferdelige tingene som vil motfalle de opprørske og de ikke-frelste.


Syndens lønn er døden, men Guds gave er evig liv. Kall på meg mens du vil, og jeg vil godta deg og tilgi deg. Jeg elsker deg og ønsker ikke at du skal gå tapt.


Tro denne rapporten og lev. Velg deg denne dag hvem du skal tjene.



Skriftverset


1. Hvis noen av dere blir offisielt kalt til å være i denne hæren, vil denne boken fra Mary Baxter skape et intensivt ønske om at du vil få andre mennesker reddet. Det vil tenne en brann i deg som jeg ikke tror vil slukke. Helvete er veldig ekte - og når du finner ut hvordan det virkelig er der nede, og det som virkelig foregår der nede, vil du ikke ha at noen noensinne blir kastet ned der, inkludert dine egne verste fiender.


I denne boken sier Jesus at når en person fysisk dør, er det allerede for sent! Du må bli reddet før du dør! Bibelen bekrefter også dette.


Det var ganske store tall av folk der nede, som ikke ville motta Jesus som sin Frelser. De ønsket å fortsette å leve i sine syndfylte liv, og trodde de hadde resten av deres jordiske liv for å akseptere Jesus. Så plutselig skjer det, de blir enten drept i en bilulykke eller de dør av en eller annen type naturlig årsak - alt før de hadde en sjanse til å gjøre det riktig med Jesus før de døde.


Før de døde, sier Jesus at han hele tiden ville jage etter dem - sende sine tjenere til å vitne til dem for å prøve å få dem til å vende seg fra deres syndige måter og akseptere ham som deres Herre og Frelser. Til slutt sier Jesus at Hans Hellige Ånd ville slutte å streve med dem etter at en viss tid var gått, og at "dommen hadde blitt satt.


Snakk om et benkaldt scenario! At disse menneskene fortsatte å nekte Guds frie gave av evig frelse igjen og igjen og til slutt sa Gud : "Det er det - dommen er satt, du har fått all anledning til å komme inn og akseptere Min Sønns død på korset for alle dine synder. Du er nå tapt for alltid.


2. Den mest forferdelige og forstyrrende tingen ved å lese denne kvinnens beskrivelse av helvete er enden av det - det faktum at med en gang dommen er satt av Gud, og Han har sluttet å streve etter å prøver å få deg frelst - at du vil bruke resten av ditt evige liv nede i dette fryktelige stedet!


Det naturlige sinnet har en virkelig vanskelig tid å ta tak i en så grusom endelige skjebne. Men Bibelen forteller oss at denne skjebnen er endelig og når en domm er blitt satt av Gud Faderen - er det for alltid! Det var heller ingen omtale av noen form for skjærsilden der nede. Imidlertid sa Mary Baxter at hun ble vist noen ting som Gud ikke ville tillate henne å fortelle om nå.


Ifølge Åpenbaringsboken går alle de som ikke er frelst, til helvete på dette tidspunktet. Etter at 1000 års tusenårskrig har gått, blir alle de som ikke er frelst, trukket opp av helvete for å inngå i det som kalles den store hvite tronedommen fremfor Gud. De blir dømt av deres gjerninger, og alle de som ikke er skrevet i livets bok, kastes da inn i brann- og svovelværen for all evighet.


Jesus sier mange ganger i denne boken at helvete som Maria Baxter blir vist, vil etter hvert bli kastet inn i Brann- og svovelværen etter at ovennevnte dom har skjedd.


3. Jesus bruker begrepet gråt og knuser tennene når han beskriver helvete plager i Det nye testamente. Etter at du har lest denne boken, vil du se hvorfor disse ordene er ment å bli tatt bokstavelig!


Jesus sier at Han og bare Han er "veien" og "døren" som fører til evig frelse med Gud Faderen, og at ingen kommer inn i himmelen, med mindre de kommer gjennom ham og hans offerdød på korset.


Historiene du vil lese fra de menneskene som faktisk er nede i helvete, bekrefter alle dette faktum og de uttalelser som Jesus gjorde i Det nye testamente. Gud Faderen tuller ikke når Han sier at det ikke er noe annet navn under himmelen, som mennesket kan motta evig frelse enn med Ham!


Følelsen du får når du lytter til disse folks historier der nede er at de alle tok sine jordiske liv for mye for gitt. De trodde de hadde hele tiden i verden for å godta Guds frie gave av evig frelse. De var bare for opptatt med egne agendaer og hvordan de ønsket å leve sine egne liv. De hadde ingen tid til Gud eller Hans budskap om evig frelse.


Den rørende delen om hele denne historien er hvordan Gud og Jesus vil fortsette å forfølge disse menneskene gang på gang for å prøve å få dem frelst før de døde.


Mange ganger gråt Jesus der sammen med Mary Baxter da Han passerte disse menneskene nede i helvete og faktisk hadde samtaler med dem. Han vil igjen og igjen si at hans gave av evig frelse er fri og at det ikke er noen synd som han ikke kan tilgi fullstendig under det blod som han personlig har kastet for oss alle på korset.


Imidlertid var de fleste av disse menneskene for sta og for satt i deres veier. De ville ikke rikkes på, gi etter eller akseptere det Jesus hadde forsøkt å tilby til dem gjennom det meste av deres liv. Hvor mange av oss kjenner slike folk! Til slutt kan disse menneskers stahet og opprør koste dem deres evige liv som det allerede har for folket som nå lever i helvete. Jesus sier flere ganger i denne boken at hver person må "velge denne dagen som de vil tjene."


Han sier at hvis folk ikke velger ham, velger de Satan, og de vil ende opp i helvete når de dør og krysser over. Jesus sier i Det nye testamente at de som ikke er med Ham, er imot Ham. Dette er en alt-eller-ingenting setning som blir gjort av Jesus! Det er ingen mellomliggende eller nøytrale grunner - og du har bare denne jordiske levetiden for å gjøre denne ene og endelige skjebnesvangre beslutningen.


Problemet er at ingen vet sikkert når de skal dø! Ingen er garantert noe i dette livet. Du kunne bokstavelig talt dø i morgen. Hver person må gjøre denne personlige beslutningen med Gud mens de fortsatt lever. Du kan ikke gjøre det etter at du allerede har dødd. Noen av disse menneskene trodde de kunne. De spilte med sine evige skjebner og nå er de tapt for alltid!


4. Jeg vil forlate deg med en siste nyskapende tanke om denne boken. Etter å ha lest det jeg følte var en sann redegjørelse for helvete, og hva det egentlig er der nede, kom jeg bort med den nyskapende realiseringen av det som virkelig er viktigst i dette livet.


Vi skal alle dø til slutt. Sanne frelste og gjenfødte kristne drar rett til himmelen når de dør. Men det er en masse menneskehet der ute som bare ikke skal gjøre det. De er på vei til helvete, men de vet det ennå ikke!


Men Gud vil ikke at noen av disse menneskene kommer ned der, og han vil gjøre alt han muligens kan for å prøve å nå disse menneskene før de dør og krysser over. Hvis Gud noensinne vil bruke noen av dere til å vitne til noen som ikke er frelst, ikke avslå! Den Hellige Ånd vil lede deg i dette og sørge for at denne typen erfaring oppstår.


Han vil sette scenen for deg, gi deg strømmen til å snakke de riktige ordene til den personen, og gå inn med Hans kraft på den personen for å prøve å overbevise ham om å godta Guds frie gave av evig frelse gjennom Jesus. Alt du trenger å gjøre er å være villig til å bli brukt av Gud til å uttale de rette ordene til denne personen når tiden er riktig. Hvis Gud aldri skulle føre noen av dere til å gjøre dette - skjønne hvilken en ære det er å bli bedt Ham om av å forsøke å redde noen fra denne forferdelige torturen, som menneskelige ord ikke engang kan begynne å beskrive.


Innse at det ikke er noe større som du kan oppnå mens du er her på jorden, enn å få noen andre reddet fra brannene til et ekte, levende, levende helvete! Bibelen sier at de som "vinner sjeler" for Jesus, vil motta spesielle "kroner" for denne typen tjeneste når de kommer inn i himmelen. Det vil virkelig være verdt å våge deg ut av din komfortsone fra tid til annen for å forsøke å få noen frelst hvis Gud noen gang vil lede deg til å gjøre det.


Men din største belønning for denne typen rednings- og frelsesoppdrag vil være å vite at du var instrumentet og fartøyet hvor Gud greide å redde noen fra det mest forferdelige stedet som er tenkelig! Denne kjennskapen og denne tilfredsstillelsen som du vil få fra å få noen frelst, varer med deg for all evighet! Det kan ende opp med å være ingen større høyde enn følelsen som du vil bære med deg for all evighet ved å vite at Gud gjennom deg kunne redde en sjel fra denne typen maksimale død.


5. Hver av dere må bruke deres eget skjønn og få ditt eget vitne fra Den Hellige Ånd om hvorvidt du tror at hennes vitnesbyrd egentlig er sant hvis du bestemmer deg for å prøve å lese denne boken. Når det gjelder meg selv, vil jeg si at det er noe som gjør at jeg føler at historien hennes er sann, og at det er definitivt fra Herren.


Bare en siste advarsel. Skulle noen av dere bestemme dere for å prøve å lese denne boken, må du sørge for at du gjør det når det ikke er mye distraksjon rundt. Vent til barna er i sengen. Bruk fantasien til å visualisere hva hun beskriver ettersom hun går gjennom helvete, for å få full effekt av det. Denne boken er ikke hyggelig å lese. Faktisk vil det nok være en av de mest ubehagelige bøkene du noensinne vil lese i dette livet - og det kan være å si det mildt.


Men hvis hennes historie er sant, får du et kraftig innblikk i helvets virkelighet og hvordan det egentlig er som der nede. Det kan for alltid forandre måten du ser på dette livet, og gi deg nyskapende realisering av det som er viktigst i dette livet - og at vi alle er involvert i et ekte livs- og dødsspill som til slutt vil bestemme den ultimate skjebnen til alle våre sjeler med Herren.


Jeg er redd for at de fleste mennesker tar dette livet for mye for gitt og virkelig ikke er klar over hva som skjer bak kulissene i krigen mellom Gud og djevelen for alle våre sjeler. Denne boken vil opplyse deg på en måte som få bøker virkelig kan.



Du kan lese eller laste ned boken på Norsk her om du vil



Tilbake til artikkelsamlingen innsikt

KONGENES KONGE, JESUS KRISTUS.

Innsikt



Stikkord index


Artikkel index


Lese forslag


Mest lest



Søk i våre artikler

Bibelvers etter Tema

Artikkel utvalg


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er  i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Troens Bibelvers

Bli oppmuntret


Lev et Godt og Rettferdig liv fremfor Herren


Hvordan bli fylt med Den Hellige Ånd


Lev godt i Den Hellige Ånd


Lydighet mot Herren


Tilgivende Bibelvers


Familiens Bibelvers


Tolkning av

Matteus 12:45 - Demoner


Synden av Utroskap


Kampbønn for å bryte Demoners juridiske rettigheter


Kampvers 

mot demoniske angrep


Kampvers fra Bibelen


Synderens Bønn


Det grunnleggende om evig frelse


Du har Guds Kraft til å vitne


Faller i ånden som kommer   fra Gud?


    Hvordan bedømme om et Ord er fra Herren


Hva er bønn


Søk Herren


Gud gjør ikke

forskjell på folk


Du er hva du tenker


Nå som jeg er frelst

hva gjør jeg så?


Å bli forvandlet ved å

fornye ditt sinn


Søk etter Guds kunnskap


Be om frelse for

dine nære kjære


Den fullstendige

overgivelsen


Kunnskap og visdom vil hjelpe

å holde deg trygg


Hva er dåpen i

Den Hellige Ånd


Helliggjørelse


I mange rådgivere er det sikkerhet


Den falske doktrine

av universalisme


Søk etter

Guds kunnskap


Den Hellige Ånd

er vår hjelper


4 nivåer av åndelig

krigføring mot

demoniske ånder


Vokse i Guds kunnskap


Prøvelser og trengsler

testing av din tro


Bruk kunnskapen som

Gud vil gi deg


Jezebels Mest

Typiske Kjennetegn


Guds folk er ødelagt av

mangel på kunnskap


Beordre demoner om å tre tilbake så du kan

vitne riktig for noen


All kunnskap og visdom

kommer direkte fra Gud


Jezebels ånd


Kunnskap og visdom er

bedre enn alle materielle

ting i denne verden


Tegn på Demonisering


Demoners

juridiske rettigheter


Gå med andre vise

mennesker


Åndelig krigføringsverktøy


Bær ikke Nag til Herren


Hvordan tilbe Gud i Ånden


Kan en Kristen miste

sin frelse ?


Hvordan gjøre en selvbefrielse

fra Demoner


Frykten for Herren er begynnelsen av å motta kunnskap og visdom


Helliggjørelse


Hvorfor oppfører noen

kristne seg så dårlig


Åndelig Krigføring


Kunnskap, forståelse

og visdom


Bønnhemmeligheter


Et vist menneske vil ikke være partisk i dømming


Prøvelser og trengsler

testing av din tro


Endetiden

og Antikrists fall


Kunnskap og Visdom

er bedre enn alle....


Velg dine venner nøye


All kunnskap og visdom kommer direkte fra Gud


Frykten for Herren


Den Hellige Ånd


Den fullstendige overgivelsen


Kjærlighetens Kraft


Historien om Adam & Eva


Historien om Kong Salomo


Slutt aldri å høre på rettledning


Hvordan høre Guds stemme


Vokse i Guds kunnskap


Søk etter kunnskap

om Gud


Den Hellige Ånd er vår Hjelper, Lærer og Guide


Hvorfor verden

hater Jesus


Hold deg ydmyk når Gud begynner å frigjøre sin kunnskap til deg


Helbredende vers

fra Bibelen