Kampbønn mot terminal Hodgkins sykdom

Her er en annen dramatisk helbredende historie å formidle til dere alle. Jeg utarbeidet en ny kampbønn til krig mot en lymfekreft som hadde rammet en venns 47 år gamle bror.


Da jeg først ga den til denne manns søster, hadde han vært på sykehuset i 3 uker med lungebetennelse. Hans immunforsvar hadde gått ned og legene fortalte søsteren at de 

hadde bokstavelig talt prøvd 50 forskjellige antibiotika, men ingenting virket på ham. Legene fortalte henne at de var på forstandens slutt.

Hans søster gikk da inn i gapet med kampbønnen som jeg ga henne under for å krige mot denne lymfekreften på hennes brors vegne. Innen 3 dager etter at hun startet kampbønnen, jeg hadde snekret for henne - tok brorens symptomer med lungebetennelse en fullstendig reversert kurs, og han var ute av sykehuset på 4 dager etter at hun begynte å si denne kampbønnen!


Hans kreft endret helt kurs og gikk i fullstendig tilbake over de neste 2 ukene til alle legenes overraskelse. Han var på jobb i full tid innen 3-4 uker etter at søsteren hans hadde begynt å gjøre denne kampbønnen for ham. Kreften har ikke kommet tilbake. Han jobber fortsatt på full tid og har ikke hatt noen komplikasjoner siden kreften gikk fullstendig tilbake.


Hun føler virkelig at dette var en full helbredelse av Gud med måten hans kreft helt plutselig helt reverserte kursen innen 4 dager etter at hun begynte å krige mot den med denne kampbønnen!


Alt dette skjedde for flere år siden, og kreften har fortsatt ikke kommet tilbake til ham. Hennes bror fant senere ut om den spesielle kampbønnen jeg hadde gitt henne. Han spurte om jeg kunne skrive en ned for ham, slik at han kunne gjøre det for seg selv om kreften noen gang ville komme tilbake på ham igjen. Jeg gikk igang og skrev en ned for ham.


Igjen, en annen utrolig historie som viser hvor kraftig en bønn på Jesu blod, og at å utarbeide din egen personlige kampbønn for å passe til den spesielle situasjonen du skal håndtere, kan være - spesielt når du går på offensiven mot kreften, som du vil se på hvordan jeg utarbeidet den spesifikke formuleringen i denne kampbønnen.


Hans søster fortalte meg at da hun sa kampbønnen, fikk hun manifestasjoner av hennes knyttneve som knytter seg på henne og svette og varme som stikker ut fra hennes panneområde - akkurat som en bokser i en ring vil ha det når han er fast bestemt på å vinne.


Jeg vil bryte dette vitnesbyrdet ned i 2 deler. Den første delen er den første e-posten jeg sendte til henne, og skisserte strategien som hun skulle ta, og den andre delen var selve kampbønnen.


Denne kampbønnen endte opp med å bli mye lengre enn noen av de andre du kanskje allerede har lest. I noen av disse tyngre tilfellene, spesielt når det gjelder en slik dødelig tilstand, må du virkelig trekke ut alle stopp i bønnen, og noen ganger kan slike slagbønner komme litt lenger i forhold til de som håndterer en mindre alvorlig sak.


La Den Hellige Ånd veilede deg om hvordan du skal utforme disse typer kampbønner. Noen ganger blir de korte og søte, og andre ganger kan de komme til å bli noe lenger som denne gjorde.

Gjøre klar scenen

Brev :


Etter våre telefonsamtaler har du fortalt meg at din 47 år gamle bror har blitt offisielt diagnostisert med "lav grad, fase 3, ikke-Hodgkins sykdom - lymfomi." Du har uttalt at dette er en type kreft, og at Legene har fortalt deg at denne typen kreft er uhelbredelig på dette tidspunktet og at han har en forventet levetid på 4-7 år.


Du sa at dette i utgangspunktet er en kreft i blodet, og at denne kreften er nå i blodet, så vel som å være i milten, leveren og underlivet.


Så langt er du 4 til 4 på å be på Jesu blod på din side mot noen virkelige negative situasjoner. Hver gang har du kommet ut helt seirende. Men denne kommer til å være uten tvil din største utfordring. Er du klar til å gå til krig igjen?


For hva det er verdt, vil jeg gå videre og utarbeide en passende kampbønn for å prøve å ta denne kreften ut og å få Gud til å bevege seg inn med full og fullstendig helbredelse. Som jeg fortalte deg om i de siste kampbønnene jeg har sendt til deg i dine andre situasjoner, er du velkommen til å legge til, endre, forbedre eller justere noen av de spesifikke ordlydene jeg har i denne bønnen, hvis du ikke er helt komfortabel med noen av delene i den.


For hva det er verdt, her er hvordan jeg ville ordlegge denne slags kampbønn for å ta denne typen kreft på. Kampbønnen har to grunnleggende deler til den.

1. Framfør ditt tilfelle fremfor Gud Faderen


Etter vår telefonsamtale om strategi ble det avtalt at plan A ville være for deg å stå i gapet for broren din Larry siden han ikke har mye av Ordet i seg, og ikke har vært tilbake til kirken på lang tid. Du vil være forbønneren - stå i gapet på hans vegne for Gud siden du har nok av Ordet i deg.


Den første delen av kampbønnen vil du gå foran Guds trone for å si din sak foran Ham og gi ham dine spesifikke personlige grunner til hvorfor han skulle bevege seg inn med sin helbredende kraft for å helbrede din bror helt. Gud sier i sitt ord:

  • Kom, la oss gjøre opp vår sak! Sier Herren... (Jesaja.1:18)


  • Minn meg på det, la oss gå til domstolen sammen! Tal din sak så du kan få rett! (Jesaja.43:26)

Disse to korte, men ekstremt kraftige Skrift versene forteller oss at vi er frie til å nærme oss Gud for å si hva vi ønsker å snakke med ham om. Dette er akkurat som en advokat som erklærer sin sak for en dommer og en jury i et rettssalen.


"Angi saken din" og "stride" med Gud betyr å gi ham dine spesifikke grunner til hvorfor du vil at Han skal gi din spesifikke bønn forespørsel.


Jeg tror dette trinnet her er hvor mange kristne savner å få noen av deres personlige bønner besvart med Gud - spesielt de som er på den tyngre siden som denne er. De glemte rett og slett å påstå deres sak for Gud, for hvorfor han skulle svare på hva enn deres spesifikke bønn måtte være. Vi vet allerede at Gud har full makt til å svare på noen av våre spesielle bønn forespørsler, uansett hvor stor eller hvor sprø forespørselen kan være.


Mange ganger er seieren i bønn faktisk vunnet og sikret rett utenfor dette første skrittet. Jeg vil gi deg min mening om hvordan jeg vil ordlegge den første delen av denne bønnen når du sier din sak for Gud. Men jeg kjenner ikke din bror, så du vil trolig tenke på noen ekstra ting som du kanskje vil legge inn i den.


Etter at du har skrevet opp din forespørsel, må du bli ledet av Den Hellige Ånd om hvor ofte du må si denne første delen av bønnen fremfor Gud. Du må kanskje bare si det en eller to ganger, og du vil bli ferdig med det. Gud har hørt dine grunner høyt og tydelig, og du må derfor ikke fortsette å gjenta dine spesifikke grunner tilbake til Ham.


Den andre delen av bønnen, der du faktisk er i krig mot kreften, må imidlertid gjentas mye oftere enn den første delen.

2. Kampens bønn


Den andre delen av denne bønnen vil du vende deg om fra Gud etter å ha sagt saken din for Ham, og deretter ta en aggressiv offensiv tilnærming mot kreften ved å rette Jesu blod direkte mot kreften, sammen med å innlemme noen gode helbredende og kampvers i selve kampbønnen selv.


Målet ditt er å befeste deg med disse helbredende og kampversene og fortelle dem høyt, sammen med bruken av Jesu Blod direkte mot denne kreften, som regnes som vår fiende i henhold til Bibelen. All sykdom og lidelse er vår fiende. Som et resultat har vi alle en blodkjøpte rett som Guds barn til å overvinne noen av våre fiender ved å operere under Guds selvfulle kraft, autoritet og salvelse.

Tenk deg at Jesu Blods beordring, Kampens Vers og Helbredende  Vers er alle torpedoer som du vil skyte direkte på denne kreften. De er ammunisjonen du vil bruke til å gå i krig mot denne fienden som truer med å ta din brors liv. 47 år er for ungt til å dø.

Du fortalte meg at broren din er lykkelig gift med en kjærlig kone, har flere barn, og har all grunn til å fortsette å leve med det han har med sin familie.


Når det gjelder hyppighet på hvor ofte og hvor mange ganger du ber den andre delen av denne bønnen, må du virkelig bli ledet av Den Hellige Ånd på denne. Du må kanskje gå inn i en "rådende bønnsmodus" der du fortsetter å gjenta den andre delen av denne bønnen på en eller annen form for regelmessig og hyppig basis. Jeg vil personlig holde på dette til Gud har trukket meg av det, eller du får full helbredelse til å manifestere.


Du må kanskje gå inn i det som kalles en rådende bønnemodus med Gud Faderen når du går mot noe så tungt som denne typen kreft er, spesielt når det regnes som en livsendende type kreft.


Min venn, la meg få vite hvordan alt dette viser seg. Hvis denne kampbønnen får Gud til å bevege seg inn med full og fullstendig helbredelse for broren din, vil dette være et ekte trofé for en befrielse.

Den faktiske slagbønnen


Her er bønnen. Siden vi ikke vet hva som kan ha forårsaket starten av denne kreften, vil jeg få deg til å be om Jesu blod direkte mot noen demoner som kan forårsake at det oppstår og mot eventuelle naturlige årsaker som kan ha forårsaket det. På denne måten vil du dekke alle basene.


Når du kommer til den delen at du faktisk beordre blodet, hold ut din høyre hånd som du beordrer blodet. Den høyre hånden er hånden til kraften og befrielsen av Gud Faderen. Som Hans representant, som Hans ambassadører, har vi den juridiske rett til å kunne gjøre dette. Vi er de fartøy som i hans makt vil flyte gjennom.

1. Oppgi din sak fremfor Gud Faderen


"Far,


I Din Sønn Jesu Kristi Navn kommer jeg nå dristig fremfor Din trone av nåde. Som jeg vet at du allerede vet, nærmer jeg meg deg på vegne av min bror Larry, som nå har blitt rammet av den livsendende Hodgkins sykdom. Legen har fortalt oss at denne form for kreft er uhelbredelig i denne tiden, og at han bare har en forventet levetid på 4-7 år.


  • Far, du har sagt i ditt Ord at "Det er ingen som kaller på ditt navn, som våkner opp og holder fast ved deg." (Jesaja.64:6)


  • At du "så ikke noen som kom til hjelp, han undret seg over at ingen grep inn." (Jesaja.59:16)


Far, jeg kommer nå for deg som min brors forbønn. Jeg kommer nå før du står i gapet for broren min. Jeg kommer nå dristig før du tar tak i deg for å hjelpe med å levere broren min ut av denne alvorlige krisen. Min bror Larry har ikke mye av ditt ord i ham. Du vet allerede at han ikke har vært i kirken på en stund. Men Du vet at han er frelst og at han definitivt er en av dine egne.


Fader, jeg er nå villig til å stå i gapet for ham, siden jeg har nok av Ditt Ord i meg for å nærme meg deg med denne forespørselen. Jeg har full tro og tiltro til at Du kan levere min bror fra denne livstruende sykdommen. Du har fortalt oss La oss derfor frimodig tre fram for nådens trone, så vi kan finne barmhjertighet og finne nåde som gir hjelp i rette tid. (Hebreerne.4:16)


Fader, ditt ord forteller oss at:


  • "Det som er umulig for mennesker, er mulig for Gud"


  • og "For ingen ting er umulig for Gud"


  • Dine ord forteller oss at "du, Herre, er en barmhjertig og nådig Gud,

sen til vrede, rik på miskunn og sannhet"


  • Ditt ord forteller også at "evig er ditt miskunn" (Salmene 100:5), at du aldri forandrer deg, - at du var "i går og i dag den samme, ja, til evig tid" (Hebreerne.13:8)


Fader, jeg kommer nå for å be om din barmhjertighet, og at du gir min bror Larry en ny sjanse til å leve igjen. Han er bare 47 år gammel. Hans kone trenger ham fremdeles , og hans to barn trenger ham fremdeles. Det er for tidlig at han går hjem. Jeg ber, i Din Sønns Jesu Kristi navn, at du sparer hans liv og helbreder ham helt fra denne livstruende sykdommen.


Fader, Du har sagt i ditt ord at "hva du spør når du ber, tro at du mottar det, og du vil få det" (Markus 11:24). Hvis det er din vilje å helbrede Larry - så tror jeg helt uten tvil at du vil respektere min forespørsel og helbrede min bror Larry helt fra denne horrible fienden som har angrepet hans kropp.


Fader, du sier i ditt ord at "Den effektive, ivrige bønn til en rettferdig mann utgjør mye" (Jakob.5:16). Jeg skal nå vende om og la dette krefthodet operere under Din autoritet, Din kraft og Din salvelse.


Du har også fortalt oss i ditt ord at vi har din makt til å helbrede alle slags sykdommer, at vi skal legge hendene på de syke og at de skal bli friske, og at du har gitt oss kraft til å trampe over all makt fra fienden og at ingenting på noen måte skal kunne skade oss!


Kreften som har angrepet min bror Larry er hans fiende, og som sådan skal jeg nå krige direkte mot den, og operere under Din autoritet og din salvelse. Fader, før jeg går inn i den egentlige kamp mot denne fienden, vil jeg bare fortelle deg at jeg vil stå på ditt ord og løftene i ditt ord - at du


  • "..lar sårene dine gro og leger slagene du fikk..." (Jeremia.30:17)


  • At du er den som "tilgir all din skyld og leger alle dine sykdommer". (Salmene.103:3)


  • At "Herrens øyne følger de rettferdige, hans øre lytter til deres rop." (Salmene.34:16)


  • At "Mange ulykker rammer den rettferdige, men Herren frir ham ut av dem alle." (Salmene.34:20)


Herre Jesus, Den Hellige Ånd - Bibelen forteller oss også at dere begge er også der for å hjelpe oss ut i en nødtid - at vi kan nærme oss dere begge for å hjelpe oss å forbe for Gud Faderen på en bestemt bønn forespørsel som vi kan ha med Ham Herre Jesus, Den Hellige Ånd - Jeg ber dere begge om å inngå både på vegne av meg og på min bror Larrys vegne for Gud Faderen.


Nå ber jeg dere begge om å også gå med meg foran denne livstruende kreften og tar den helt ut av min bror`s kropp og for å gjenopprette hans fysiske kropp tilbake til perfekt fysisk helse.


Fader, i Din Sønn Jesu navn, ber jeg nå om at du svarer på denne begjæring for min brors liv, og at du lar Din helbredende kraft strømme gjennom meg som Larrys forbønner for å helbrede ham fullt ut i Din Sønns Jesu Kristi Navn. Jeg skal nå vende om og ta dette krefthodet på å operere under Din kraft, Din autoritet og Din salvelse.

2. Kampbønn mot kreften.


A) Far, i Jesu navn, snur jeg nå for å møte dette krefthode ved å operere under Din fullmakt, Din fulle kraft, og Din fulle salvelse for å kunne gjøre det. Fader, i ditt ord, forteller du oss at:


  • "Herren er en kriger...din høyre hånd er herlig i makt, din høyre hånd  knuser fiender, Herre." (2.Mosebok.15:3,6)


  • "Herren drar ut som en helt, som en kriger vekker han sin stridslyst,han roper, ja, lar hærrop runge, han viser sin styrke for fiendene." (Jesaja.42:13)


  • "at Herren din Gud selv går foran deg, som en fortærende ild. Han vil utrydde dem og underkue dem for deg så du raskt kan drive dem bort og gjøre ende på dem..." (5.Mosebok.9:3)


  • "Jeg vil gå foran deg. Fjell vil jeg jevne ut, bronsedører vil jeg knuse,og jernbommer vil jeg hugge i stykker." (Jesaja.45:2)


  • "Hvert våpen som er smidd mot deg, skal mislykkes..." (Jesaja.54:17)


  • "Herren skal også redde meg fra alt ondt og frelse meg inn i sitt  himmelske rike." (2.Timoteus.4:18)


  • "Herren er mitt berg og min borg og min befrier, min Gud er klippen der jeg søker tilflukt. Han er mitt skjold og min frelse, min styrke og mitt vern. Jeg ropte til Herren, han som får lovsang, og jeg ble frelst fra mine fiender." (Salmene.18:3~4)


  • "De rettferdige får sin hjelp fra Herren, han er deres vern i trengselens tider. Herren hjelper dem og berger dem. Han berger dem fra de urettferdige og frelser dem, for de søker tilflukt hos ham." (Salmene.37:39~40)


  • "Herren skal stride for dere, og dere skal være stille."        (2.Mosebok.14:14)


  • "Vær modige og sterke! Vær ikke redde og la dere ikke skremme... men Herren vår Gud er med oss. Han vil hjelpe oss og føre våre kriger." (2.Krønikebok.32:7~8)


  • "En bolig er den eldgamle Gud, her nede er hans evige armer. Han drev fienden bort for deg og sa: «Rydd ut!" (5.Mosebok.33:27)


B) Far, jeg ber nå om at du våkner opp som krigsherre, at du fortsetter å gå foran meg som en mektig krigsherre, at du fortsetter å gå foran meg som en brennende ild for å gjøre denne krokete stien rett igjen for min bror Larry.


Far, jeg ber nå at du befrir min bror Larry fra denne uhelbredelige kreft. Jeg ber nå om at du kjemper dette slaget for oss, at du slår denne fienden i stykker, at du kutter dette bånd av ondskap som har bundet ham, at du støter denne fienden ut raskt, og at du fullstendig ødelegger hver eneste kreftcelle som har invadert hans kropp!


Fader, i Jesu navn, salve meg med Din kraft til å trampe på denne slangen og skorpionen og over all den kraften denne kreften har over min bror Larry.


C) Far, i Jesu navn, kommer jeg nå mot hver eneste kreftcelle som har invadert min brors kropp. Jeg kommer nå mot hva det enn er som forårsaker denne kreften til å herje i min brors kropp.


Fader, i Jesu navn, beordrer jeg nå Jesu Kristi blod mot hver eneste kreftcelle som opererer i Larrys milt. Jeg beordrer nå blodet til Herren og Frelseren Jesu Kristi mot hver eneste kreftcelle som opererer i leveren hans. Jeg beordrer nå Jesu Kristi blod mot hver eneste kreftcelle som opererer i hans underliv. Jeg beordrer nå Jesu Kristi blod mot hver eneste kreftcelle som går gjennom hans blodstrøm.


D) Hvis det er noen demoner som forårsaker denne kreften å invadere min brors kropp - jeg befaler deg å forlate ham akkurat nå, i Jesu Kristi navn. Jeg har nå bedt om brors liv for Gud Faderen, og du har ikke lenger lovlig rett til å plage ham noe mer.


Jeg beordrer nå Jesu Kristi blod mot hver eneste demon som har noen form for grep på min bror Larry. Jeg befaler deg å slippe ham og forlate ham akkurat nå, og du skal aldri komme tilbake på ham igjen. Gå nå i Jesu Kristi navn. Jeg gjentar, gå nå i Jesu Kristi navn.


E) Hvis det er andre årsaker som kan forårsake denne kreften som jeg kanskje ikke er oppmerksom på - kommer jeg nå til det som de andre årsakene kan være. I Jesu Kristi navn beordrer jeg nå blodet til min Herre og min Frelser, min Herre, og min frelser Jesus Kristus, mot alt annet som kan føre til at denne kreften angriper min brors kropp. Jeg befaler deg å miste grepet på Larry akkurat nå - i Jesu Kristi navn!


Grepet ditt er nå helt ødelagt. Jeg beordrer nå årsaken til denne kreften til å bli helt smadret, fullstendig ødelagt, fullstendig tilintetgjort og fullstendig revet under Guds Faderen og hans Sønns Jesu Kristi fulle helbredende kraft.


F) Far, la Din fulle helbredende kraft nå strømme gjennom blodet til din eneste Sønn Jesus Kristus mot hver eneste kreftcelle som har invadert Larrys kropp. La Din fulle helbredende kraft strømme gjennom meg som ditt salvede redskap, som Larrys forbønn. La din fulle helbredende kraft strømme inn i Larrys kropp fra hode til fot, fullstendig metning av hver eneste celle i kroppen.


Far, la Din fulle helbredende kraft strømme nå inn i hver eneste celle i Larrys kropp som har blitt invadert av denne kreften. Far, ødelegg fullstendig denne kreften akkurat nå - fra hode til fot - i Jesu Kristi navn!


Far, jeg ber deg om å ødelegge denne kreften raskt! Jeg ber om at du sparer Larry mer lidelse fra denne horrible fienden.


Fader, i Jesu navn, la Larry bli helt helbredet akkurat nå! Far, ødelegg fullstendig hver eneste av disse kreftcellene akkurat nå, slik at de aldri kommer tilbake til ham igjen.


Far, jeg har full tro og tro på at du vil ære denne forespørselen.



Takk far


Takk Jesus.


Takk, Hellige Ånd. "

KONGENES KONGE, JESUS KRISTUS.

Bønn & Vers



Stikkord index


Artikkel index


Lese forslag


Mest lest



Søk i våre artikler

Bibelvers etter Tema

Artikkel utvalg


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er  i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Troens Bibelvers

Bli oppmuntret


Lev et Godt og Rettferdig liv fremfor Herren


Hvordan bli fylt med Den Hellige Ånd


Lev godt i Den Hellige Ånd


Lydighet mot Herren


Tilgivende Bibelvers


Familiens Bibelvers


Tolkning av

Matteus 12:45 - Demoner


Synden av Utroskap


Kampbønn for å bryte Demoners juridiske rettigheter


Kampvers 

mot demoniske angrep


Kampvers fra Bibelen


Synderens Bønn


Det grunnleggende om evig frelse


Du har Guds Kraft til å vitne


Faller i ånden som kommer   fra Gud?


    Hvordan bedømme om et Ord er fra Herren


Hva er bønn


Søk Herren


Gud gjør ikke

forskjell på folk


Du er hva du tenker


Nå som jeg er frelst

hva gjør jeg så?


Å bli forvandlet ved å

fornye ditt sinn


Søk etter Guds kunnskap


Be om frelse for

dine nære kjære


Den fullstendige

overgivelsen


Kunnskap og visdom vil hjelpe

å holde deg trygg


Hva er dåpen i

Den Hellige Ånd


Helliggjørelse


I mange rådgivere er det sikkerhet


Den falske doktrine

av universalisme


Søk etter

Guds kunnskap


Den Hellige Ånd

er vår hjelper


4 nivåer av åndelig

krigføring mot

demoniske ånder


Vokse i Guds kunnskap


Prøvelser og trengsler

testing av din tro


Bruk kunnskapen som

Gud vil gi deg


Jezebels Mest

Typiske Kjennetegn


Guds folk er ødelagt av

mangel på kunnskap


Beordre demoner om å tre tilbake så du kan

vitne riktig for noen


All kunnskap og visdom

kommer direkte fra Gud


Jezebels ånd


Kunnskap og visdom er

bedre enn alle materielle

ting i denne verden


Tegn på Demonisering


Demoners

juridiske rettigheter


Gå med andre vise

mennesker


Åndelig krigføringsverktøy


Bær ikke Nag til Herren


Hvordan tilbe Gud i Ånden


Kan en Kristen miste

sin frelse ?


Hvordan gjøre en selvbefrielse

fra Demoner


Frykten for Herren er begynnelsen av å motta kunnskap og visdom


Helliggjørelse


Hvorfor oppfører noen

kristne seg så dårlig


Åndelig Krigføring


Kunnskap, forståelse

og visdom


Bønnhemmeligheter


Et vist menneske vil ikke være partisk i dømming


Prøvelser og trengsler

testing av din tro


Endetiden

og Antikrists fall


Kunnskap og Visdom

er bedre enn alle....


Velg dine venner nøye


All kunnskap og visdom kommer direkte fra Gud


Frykten for Herren


Den Hellige Ånd


Den fullstendige overgivelsen


Kjærlighetens Kraft


Historien om Adam & Eva


Historien om Kong Salomo


Slutt aldri å høre på rettledning


Hvordan høre Guds stemme


Vokse i Guds kunnskap


Søk etter kunnskap

om Gud


Den Hellige Ånd er vår Hjelper, Lærer og Guide


Hvorfor verden

hater Jesus


Hold deg ydmyk når Gud begynner å frigjøre sin kunnskap til deg


Helbredende vers

fra Bibelen


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder


100+ Spørsmål & Svar om Åndelig Krigføring


Hvordan gjenkjenne symboler på demonmakt?


Farene ved Hypnose


Farene ved Automatisk skriving


Gud vil støtte

deg fullt ut!


Når Gud føles langt

borte fra oss


Død og Liv er i

Tungens Makt


Kristne og

internettPornografi


Positiv tenkning


Satan`s store løgn


Vitnesbyrd - Narkotika, New Age og Demoner


Når frykt styrer livet ditt


Alt du trenger å vite om faste


Befrielse fra satanisme


Gud vil hjelpe deg med dine syndområder