Beordre demoner om å tre tilbake,

slik at du kan vitne riktig til noen

Som vi har sagt om og om igjen i mange av våre artikler, er den første tingen som vi som kristne skal gjøre for Herren, å lede så mange mennesker som vi kan inn i evig frelse gjennom Jesus Kristus. Ingenting, og jeg mener ingenting, er større og viktigere enn å føre en tapt sjel til frelse i vår Herre og frelser Jesus Kristus.


I denne artikkelen vil jeg gi deg en veldig kraftig, åndelig krigføringstaktikk og strategi som du kan bruke når du prøver å vitne til 

noen som har demoner knyttet til dem. Som mange av dere sikkert allerede vet, vil du ha veldig store problemer med å prøve å vitne til noen hvis de har demoner knyttet til dem. Årsaken er at demonene vil reise seg opp i personen mens du prøver å vitne til dem, og de vil da forsøke å forhindre at ordene dine kommer til å nå personens tanker.

Demonene vil forsøke å holde et skjold mellom deg og personens sinn, slik at de ikke fullt ut forstår hva du prøver å fortelle dem. Demonene vil enten forsøke å desorientere og forvirre den personen du prøver å vitne til, eller de vil prøve å gjøre dem sint på deg. Men i begge tilfeller vil du ikke kunne "nå" personen med evangeliets budskap for å få dem frelst.


Hvis du noen gang kommer over noen som har vært svært vanskelig å nå med evangeliets sannhet, og du mistenker at de kan ha demoner knyttet til dem, kan du gjøre det før du gjør deg klar til å prøve å vitne til dem. Fortelle høyt for demonene at de skal tre tilbake og være helt stille når du går inn i det rommet for å begynne å vitne til denne personen.


Jeg har lest uendelig mange vitnesbyrd der folk hadde det vanskelig med å få noen av deres venner og familiemedlemmer frelst på grunn av demonene som reiste seg opp i personen, og forstyrrer strømmen i samtalen.


Disse menneskene var ikke i stand til å nå inn til de personene de vitnet til da demonene gjorde en god jobb med å drive forstyrrelser.


Med en gang de beordret demonene å tre tilbake og ikke forstyrre samtalen, så kunne de føre sine venner og familiemedlemmer til en sann frelsesopplevelse med Herren veldig raskt. Denne taktikken og strategien er så enkel, men likevel så effektiv, og det kan være nøkkelen som åpner døren for deg, slik at du kan få din venn eller ditt familiemedlem frelst.

Slik bruker du denne strategien


Her er et eksempel på hvordan du kan bruke denne spesifikke kampstrategien, sammen med et eksempel på en kampkommando du kan bruke til å beordre demonene om å tre tilbake, slik at du kan ordentlig vitne til din venn eller familiemedlem.


Eksempel: Si at du prøver å vitne til din far. Han er ikke frelst, og du vet eller mistenker at han har demoner knyttet til ham. Du har prøvd å vitne til ham mange ganger før, men du kan knapt få ham til å snakke om Jesus i to minutter før han enten ønsker å bytte emne, begynner å bli disorientert og forvirret, eller han bare blir direkte sur og fiendtlig med deg, fortelle deg at han rett og slett ikke vil snakke med deg om Gud og Jesus.


Hvis dette er den typen situasjon du har hatt i en ganske lang periode med noen, da er det dette du kan prøve å gjøre nå ved hjelp av denne spesielle åndelige krigføringstaktikken:


1. La oss si for eksempel at du er klar til å besøke din far på en søndag ettermiddag. Før du forlater huset, begynner du å plukke opp fra Den Hellige Ånd at han vil ha deg til å prøve å vitne til din far igjen. Hvis du plukker opp den typen ledelse fra Den Hellige Ånd før du forlater huset, kan du nå forsøke å bruke denne strategien enten i ditt eget hus før du reiser for å se din far, eller du kan gjøre det i bilen underveis før du kommer til din fars sted.


2. Det du nå skal gjøre, er å tale høyt for demonene, fortelle dem at du nå er klar til å se din far og at de ikke skal forstyrre samtalen som du nå skal ha med ham. Du må først og fremst snakke all denne type kampkommando høyt for demonene, slik at de kan høre deg høyt og tydelig i det åndlige riket.


Det er ingen "avstand" i åndenes rike, så demonene vil høre deg høyt og klart når du begynner å snakke ut denne typen direkte kommando til dem, selv om din far bor 10 mil unna der hvor du bor. Den Hellige Ånd selv vil også sørge for at de hører deg høyt og klart, slik at de fullt ut vil adlyde alle dine direkte ordrer til dem.


3. Her er et godt eksempel på en kampkommando som du kan bruke slik at du kan få disse demonene til å tre tilbake på faren din, slik at du får fri klaring og tilgang til din fars forstand, slik at du kan få gjort et godt vitne til ham når du er kommet deg dit.

"I Jesu Kristi navn snakker jeg nå til hver eneste demon som er knyttet til min far, enten på innsiden av ham eller på utsiden av ham. Jeg skal besøke min far denne ettermiddag.


Og når jeg kommer dit, vil jeg at hver eneste av dere skal tre tilbake og være helt stille. Jeg gjentar, i Jesu Kristi navn, jeg befaler nå hver eneste av dere å tre helt tilbake og vekk fra ham det øyeblikket jeg går inn den døren for å snakke med ham.


Demoner, i Jesu Kristi navn, binder jeg nå hver og en av dere, så dere ikke kan flytte dere en tomme mot min far, og dere kan ikke forstyrre samtalen jeg nå skal ha med ham.


I Jesu Kristi navn vil hans sinn forbli helt fritt og klart fra all deres onde påvirkning når jeg snakker direkte med ham i dag.


Demoner, en gang til, dere skal ikke forstyrre vår samtale. Dere skal ikke prøve å komme opp i min fars forstand for å blokkere strømmen av samtalen eller forsøke å drive noen form for forstyrrelser med ham.


I Jesu Kristi navn skal du tre helt tilbake og forbli helt stille til jeg er helt ferdig med ham og jeg går ut av inngangsdøren hans.


Demoner, i Jesu Kristi navn, er dette en direkte kommando til hver og en av dere, og dere skal fullt ut adlyde alle deler av denne direkte kommandoen. "

Last ned/Skriv ut

Dette er den grunnleggende kjerne i hvordan man uttaler denne typen kampkommando til disse demonene, slik at du vil kunne vitne til din far når du kommer over til huset hans.


Konklusjon


Igjen, hvis det er noen som har det vanskelig med å forsøke å få noen av dine venner eller familiemedlemmer frelst, og du mistenker at demoner kan drive noen form for forstyrrelser i dine vitneforsøk, ikke vær redd for å prøve ut denne strategien. Du vil absolutt ikke ha noe å tape på å prøve ut denne taktikken, men alt å vinne om denne taktikken skulle virke.


Noen ganger vil dette enkle grep være det som åpner opp døren for å få din kjære frelst. Jeg har lest om denne strategien mange ganger i alle de åndelige krigsføringsbøkene jeg har lest, og det har vært mange dokumenterte tilfeller hvor denne strategien virkelig fungerte. Og når det fungerer, kan det fungere veldig, veldig raskt. Noen ganger blir personen frelst allerede første gang du prøver denne strategien.


Dette er en annen god åndelig krigsføringstaktikk for arsenalet ditt, hvis du noen gang skulle trenge det.

KONGENES KONGE, JESUS KRISTUS.

Åndelig krigføring



Stikkord index


Artikkel index


Lese forslag


Mest lest



Søk i våre artikler

Bibelvers etter Tema