Om HolySpirit.no

Om HolySpirit.no


Like etter min frelse kalte Herren meg å begynne dette arbeidet for Ham, samle gode artikler fra salvede brødre og søstre verden over og utgi dette på Norsk. Dette nettstedet ble påbegynt i 2017 etter Herrens kall og i tillegg et overlevert profeti om mitt kommende arbeid for Gud. Noen artikler står jeg selv for, og min helt egen historie fra hele min vandring med Jesus skal bli lagt ut her senere. Ting har gått litt i rykk og napp de seneste årene grunnet angrep, sykdom og senere Herrens isolasjon, som forberedelse til det som kommer nå.


For nå er tiden inne, Gud kalte meg så igjen til et nytt arbeide, og jeg er nå i full gang med med fokus på de tider vi nå befinner oss i. Nye artikler vil bli publisert jevnlig, og jeg har i tillegg tatt imot enda en stor jobb som vil kreve veldig mye av min tid og økonomi. 


Dersom det er noen som vil vise sin kjærlighet til Herren i dette, som vil støtte og hjelpe oss med å få det gjennomført etter Hans plan, kan det gjøres her. Husk å alltid gi med godt hjerte om du vil hjelpe, Vipps til: 90804847

Merk gjerne innbet. med din email adresse, så vi kan sende en takkehilsen, og et fint vers til deg.


Og vi gir en virkelig stor takk til dere som har støttet meg og vårt arbeid til nå, det var til uvurderlig hjelp i en vanskelig tid, og jeg vet at Herren ledet deg og velsigner deg rikelig for din gavmildhet. Vi ber for deg.


Dersom du ønsker å få tilsendt e-post når nye artikler legges ut kan du sende en melding her, kryss av for E-varsling.

 


MVH Frode Lorentz

KONGENES KONGE, JESUS KRISTUS.

Bønn & Vers



Stikkord index


Artikkel index


Lese forslag


Mest lest



Søk i våre artikler

Dette er dagen som

Herren har gjort. 

Vi vil fryde oss og

glede oss på den.